mandag 28. mars 2011

Ut på tur, raskt tilbake

Heei på dere igjen.
Nå er det lenge siden blogginga, men det blir litt dumt uten no`n kommentarer fra fremmede hunder/Mammaer/Papper/Vanelig , kjedelige folk BORING!
Såå, dere må kommentere, skal bli flinkere til å blogge altså, bare så dere vet det.
Jaaaa, tilbake til turen. Vi var på tur vi nemlig.
Det var meg og.... Han som kaller seg for Genteldoggen fordi han skal ha en grunn til å ikke løpe foran meg på bildene...
Mohahahhahaha, jeg er raskere en yorkien.
Men jeg og "Gentledoggen" løp med Mammaer bak på slep.
Bare bra for Mammaen (hun som sitter og ser fornermet på meg) min siden hun har så himla dårlig kondisjon...
Vel... Jeg vet en blogg er dritt kjedelig uten bilder så jeg lånte no`n fra Lego.
Er på Pcen til Lego jeg nemelig.
Han har masse fine bilder.
Jajja, klynk da dere.
Klynk for meg, mohahahahah.
Men dere vet jeg skriver mer jo fler klynk.
Blogges

Vel, ingen kan si jeg er fjærende lett!

"Genteldoggen" holder seg bak "lynet"

Ok, nå er "Gentledoggen laaaaangt bak!

Nysekerrigper som han er, kan jo ikke klø meg engang!
Jajja, det var det tissetreèt!
Og til slutt utrente Mamma med beina rart! Hvordan i alle dager?


2 kommentarer:

  1. Vær nå litt positiv da. Det eneste du sa som var et kompliment til noen (untatt deg selv) var at jeg hadde fine bilder på data`n. Det har du du Ulla å takke det, ikke meg.

    Og grunnen til at jeg er bak er ikke at du er rask, men at jeg er en Gentledogg. Det er IKKE en unnskyldning assa! Og jeg var ikke "laaaaangt" bak på det bildet der det ser ut som det. Det har med hvordan Ulla står og hvor langt unna vi er - så det så!

    Og hvis du ikke liker beundrere så kan vi godt bli enig i at du ikke er lekker. Deal?

    SvarSlett
  2. Ok, da. Så er det litt min skyld at det var så mange bra bilder. Det hadde jo ikke vært det, hadde ikke jeg vært så innmari fotogen.

    SvarSlett